9 de setembre del 2010

Estic + Lartigue

Bon dia a tots,
lamento haver-me perdut la sessió de treball i no avisar.
He tingut una setmana una mica boja, us anava a dir que no podria assistir avui tampoc, però el destí m'ha donat una oportunitat jejeje. Així que fins al proper dimarts.

A veure si el cap de setmana puc sortir i aconseguir més material.
Estic desitjant començar amb la guerrilla urbana. Jo em dedicaré a això, fijo jejeje.

Intentaré passar-me pel Passeig de la Generalitat, posar-me en un pas de vianants i disparar a ràfaga, per al multimèdia. Descarto l'opció de fer tot el passeig, ho vaig intentar tres cops i d'allà no s'aprofita res jejeje.

Abans de marxar us volia recomanar una exposició que vaig veure fa molt de temps i que estarà a BCN fins al 3 d'octubre, al CaixaForum (gratuïta). És un dels meus fotògrafs (Henri Lartigue). No sé si us agradarà tant com a mi, pero us distraureu jejeje.

Fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada