12 de juny del 2010

Josep M. Bru


Em dic Josep M. Bru i sóc sagitari, si és que això vol dir ser alguna cosa. Tinc 52 anys: massa vell pel breakdance i massa jove per a la resignació...

El meu cognom sencer és Brugera, però a efectes informals Bru és curt, operatiu i pràctic. I sobretot, m'estalvio d'haver de corregir a qui escriu Bruguera, Boixera, Bruxera, Burguera o altres variants que m'han rebatejat al llarg de la meva vida.

No em considero fotògraf. Simplement, sóc aficionat i m'agrada fer fotos. Tot i que la meva primera càmera va ser una Brownie de Kodak (va entrar a casa el 1964 i encara la conservo) no he començat a fer fotografies de manera regular fins molt més tard, amb l'arribada de les càmeres digitals...

Si algú té ganes (i temps per perdre!), està convidat a visitar el meu "fons d'armari" fotogràfic. Només cal clicar aquí

Pel que fa al taller, m'hi vaig inscriure perquè conec el Sergi Càmara i m'agrada la fotografia que fa. Els resultats no els veurem fins al final, però, a priori, les meves expectatives són simples: aprendre i compartir. I si, a sobre, aconsegueixo alguna foto bona, llavors -com deia l'Eugeni- ja serà l'hòstia...

De moment, però, ja he passat una bona estona fotografiant els companys del taller al menjador del bar Alaska. El meu retrat l'ha fet l'Afiz. Ara toca obrir el taller cap l'exterior, mirant l'entorn humà i urbà...

Josep M. Bru

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada