22 d’agost del 2010

Visita a Guru Teag Bhadar Singh



Continuant el meu viatge exòtic per la ciutat de Vic, avui mateix he anat a la Índia, concretament a un temple Singh. M'han tractat molt bé, primer m'han servit te i unes patates arrebossades amb moltes espècies i després m'han deixat fer i desfer mentre ells celebraven la cerimònia del diumenge. També estava convidat a dinar (dinen tots junts una vegada s'ha acabat la cerimònia) però hem quedat que quan inaugurin el nou temple a mitjans d'octubre hi tornaré per fer més fotografies i després si que no tindré excusa, m'hi quedaré a dinar i amb molt de gust.
El resultat és el següent, a veure que us sembla. Avui em venia molt de gust fotografiar l'espai blanc i la gent donant els seu toc de color, ja se que és tot el contrari del que vaig fer quan vaig estar a "Nigeria" i que pot portar problemes alhora de empaquetar tot el projecte però també és cert que cada lloc te les seves coses i les seves fotografies.

























Ara tinc pendent anar a fotografiar la cerimònia catòlica del Pare Lluís, ja hi he anat un cop però els resultats són una mica decebedors. Per altra banda tinc que acabar de contactar amb els evangelistes i potser que aconsegueixi el contacte per anar a fotografiar una cerimònia que realitzen el grup de gitanos de la comarca. També m'han ofert anar a veure un grup budista. Amb els que tindré més problemes serà amb la gent de la mesquita del carrer sant Pere. Els vaig anar a veure i em van tractar molt bé (em van confondre amb un pidolaire i de cop va començar a sortir gent a donar-me almoines, vaig tardar una estona a aclarir l'embolic), després del malentès em van convidar a passar i d'entrada em van dir que no hi hauria cap problema però que tenia que parlar amb el responsable que en aquells moments no hi era. Al cap d'uns dies hi vaig contactar per telèfon i el que m'han proposat és fer una mena de muntatge, sembla ser que per la majoria no hi cap problema però que hi ha un grup de persones una mica sensibilitzat amb el tema de les imatges i que per anar bé hauríem de quedar un dia amb un grup de gent que estaria disposada a posar per el documental. Ja sé que no és ben bé el que volia però podria ser una bona solució. Ja veieu que el problema principal d'aquest treball és la producció.

1 comentari:

  1. Holaaaaaaaa


    en primer lloc m han agradt molt i molt les fotos!!!!

    sobretos les de fondos blancs també transmeten una sensació de pau i tranquiltat impresionant!!

    totes estan molt i molt bé, però el rollo que tenen les de fondos toalment blans és per a mi espectacular, posr si vas a buscar mes imatges així com si levitessin en un espai indefinit...

    no se...si m explico...

    tranquil per les diferències de treball un cop vas evolucionant el tema a vegades veus que cada apartat com en aquest cas les religions poden ser tractades de una manera difeent cada una...no passa res fins it tot encara millor..

    un cop vas evolucionant en el tema vas veien per ón pot anar i el que pot funcionar.

    Per altre banda em dona molta enveja sana el teu treball, poder estra en aquests llocs!!!

    i ja veus la preproducció que porten a vegades aquests temes pe`ro això és lobo també d aquest ofici.

    se´ra llarg peró valdrá molt i molt la pena!!!

    si vas fent ..tindrás un treball molt i molt bo com a document i com fotografíes.

    També el tema del carrer sant pere bueno si es un dia que els que volen sortir resen de veritat ,si no es un teatre vull dir ..el que no sería bo a no ser que fessis retrats i que ja et posessin per a tu, es que et fessin veure que resen...
    vull dir que a mi no m agradaria fer un teatre per les fotos, que sigui un dia que resen realment.





    endavant!!!!!!!!! que está de conya!!!!!

    Sergi

    ResponElimina